Sunkost klatrer på kundebarometer

13/05/15 av

Sunkost klatrer nærmere 40 plasser til en 71. plass på Norsk Kundebarometer 2015. Det er en utvikling Sunkost-sjef Frode Kittelsen er fornøyd med. 

- Det er gledelig å se at kundene stadig gir oss bedre tilbakemeldinger. Dette er et resultat av det gode arbeidet våre ansatte gjør hver dag i våre 117 butikker. Vi har et mål om å gjøre det enklere og mer fristende for folk flest å leve sunt. Dette er et viktig steg i riktig retning, sier Kittelsen.

Mer enn 9200 forbrukere har deltatt i årets utgave av Norsk Kundebarometer, der de har fortalt hvor fornøyde der er med bedriftene der de kjøper varer og tjenester. Til sammen har 185 virksomheter fra rundt 30 ulike bransjer blitt vurdert i årets undersøkelse.

Det er Handelshøyskolen BI som hvert år utarbeider Norsk Kundebarometer.

Les mer om Norsk Kundebarometer og se hele listen her.